Avança la construcció de la llosa de fonamentació del nou edifici de l’ampliació de l’Hospital del Mar

Ja s’han completat més de la meitat dels treballs necessaris per a la seva realització. Sobre ella descansarà el nou edifici.

Els treballs per a la construcció de la llosa de fonamentació del nou edifici de l’obra d’ampliació de l’Hospital del Mar ja han superat l’equador i encaren la fase final. La previsió és que estiguin enllestits a final del mes de febrer. A la vegada, es culmina l’excavació de l’àrea on s’aixecarà l’edifici i es manté el bombeig de l’aigua del nivell freàtic, amb divuit pous treballant a la vegada, extraient 3.500 m3 d’aigua cada dia.

Mentre es completen aquests treballs, està previst iniciar la instal·lació dels primers elements prefabricats, els pilars que sostindran la nova construcció. Les primeres peces arribaran a mitjan mes de febrer.