L’estructura de l’edifici B2 de l’ampliació de l’Hospital del mar, ja acabada

El passat 9 d’agost va quedar finalitzada la totalitat de l’estructura del nou Edifici B2. En aquest moments a l’obra treballen més de 200 persones.

L’estructura de l’Edifici que constitueix la de segona fase d’ampliació de l’Hospital del Mar, l’anomenat edifici B2, ja està totalment finalitzada, un pas més cap a la finalització del projecte.

En aquests moments, a l’obra hi treballen més de 200 persones, molts dies fent torns de 24 hores per poder compaginar feines d’execució amb feines d’entrada i abassegament de materials, i així, poder rendibilitzar el ritme de producció.

Ja s’estan fent feines de tancaments exteriors de façanes, amb la instal·lació dels murs cortina, mentre s’avança amb totes les feines interiors, tant pel que fa a arquitectura, principalment: divisòries de tots els espais, terres i recobriments de parets, com d’instal·lacions: canalitzacions per esteses de cablatges, cablatges elèctrics i de dades, conductes de clima i instal·lacions de climatitzadors, canonades d’aigua sanitària i de climatització, canalitzacions de gasos medicinals i instal·lació d’ascensors.

Totes aquestes feines s’estan prioritzant a les àrees que s’han d’entregar finals del 2023, és a dir, les plantes d’hospitalització i les urgències.

El juliol de 2022, fa una mica més d’un any es va posar en marxa l’obra d’ampliació de l’Hospital del Mar. Una mica més de dotze mesos després, podeu comprovar l’estat dels treballs en aquest espectacular vídeo a vista de dron.

Si voleu més informació sobre el projecte d’ampliació de l’Hospital del Mar, podeu consultar la pàgina web https://futurhospitaldelmar.cat/

O veure el vídeo sobre el Futur Hospital del Mar https://youtu.be/8MPAaxcNnEw

Sorry, the comment form is closed at this time.