Recta final del futur Hospital del Mar

La segona fase de l’obra d’ampliació de l’Hospital del Mar arriba al seu final. El 31 de desembre està previst que les empreses constructores entreguin el nou edifici, que començarà a entrar en servei durant el primer trimestre de l’any que ve. Uns detalls que explica en el següent vídeo la gerent de l’Hospital del Mar, la Dra. Olga Pané.

Després de poc més d’un any i mig, els treballs de construcció del nou edifici de l’Hospital del Mar estan a la seva recta final. Tot algunes dificultats, l’entrada en servei de les urgències ampliades, que arribaran als 4000 m2 i on es guanyaran 22 nous punts d’assistència, i de les noves unitats d’hospitalització, que sumen 75 llits nous, es portarà a terme durant els primers mesos del 2024.

La posada en marxa de la resta de l’edifici es farà de forma progressiva durant la resta de l’any. El final de les obres, però, no és el final del projecte d’ampliació. Quedarà la tercera fase dels treballs, amb l’objectiu que l’ampliació es completi l’any 2030.

Sorry, the comment form is closed at this time.