Instal·lació de les primeres peces prefabricades de l’obra d’ampliació de l’Hospital del Mar

El passat 16 de febrer van arribar els primers pilars prefabricats que sostindran l’estructura del nou edifici.

Les primeres estructures prefabricades del nou edifici de l’Hospital del Mar ja s’estan instal·lant. El dia 16 de febrer van arribar els primers dos pilars i l’estructura avança al ritme previst. La seva arribada coincideix amb el final dels treballs de la llosa de fonamentació de l’edifici, en el qual s’utilitzaran prop d’11.000 m3 de formigó per a la seva construcció.

A la vegada, s’estan portant a terme els treballs de preparació per enllaçar els edificis existents amb els patis del nou edifici, fet que obliga a tallar els forjats de les plantes. Els de la torre costat mar finalitzaran a final de mes i els de la torre costat muntanya es portaran a terme durant el mes de març.

Si voleu més informació sobre el projecte d’ampliació de l’Hospital del Mar, podeu veure el vídeo sobre el Futur Hospital del Mar https://youtu.be/8MPAaxcNnEw