Es completa el trasllat de les instal·lacions afectades per les obres d’ampliació de l’Hospital del Mar

Els espais afectats pels enderrocs necessaris per fer les obres, tant a la planta soterrani -1 com a la planta baixa de l’edifici C, ja es troben a la seva nova ubicació.

Els treballs previs a l’inici dels enderrocs per poder engegar la construcció de la segona fase de l’ampliació de l’Hospital del Mar avancen amb el trasllat de les instal·lacions que estaven situades a l’àrea afectada. D’aquesta manera ja s’ha procedit a ubicar els tallers de manteniment, d’electromedicina i el magatzem de Farmàcia i la zona de neteja, així com diversos despatxos.

També es procedeix a traslladar les activitats de la UH08. En aquest cas, el Centre d’Atenció i Seguiment (CAS) s’ubica de forma provisional a un espai al costat del Servei d’Urgències, fins que es completi l’habilitació de la zona de les galeries on desenvoluparà la seva tasca. En aquesta zona també hi haurà el laboratori d’extraccions, amb un accés diferenciat. Cal recordar que els pacients ingressats a les UH02 i 04 ja van ser ubicats a altres unitats d’hospitalització de l’Hospital del Mar i de l’Hospital de l’Esperança.

Aquests treballs també van acompanyats pel condicionament de les zones enjardinades, amb la retirada de les escultures i del mobiliari i la poda de la vegetació, una vegada descartat el seu trasllat per les dificultats tècniques i els dubtes sobre la viabilitat del seu replantat.