Arquitectes i pacients i familiars treballen per definir com ha de ser el futur Hospital del Mar

#Barcelona necessita el futur Hospital del Mar

Pacients i familiars es reuneixen amb els arquitectes que dissenyaran l’ampliació del centre per presentar els resultats del treball de co-creació sobre les instal·lacions i equipaments del futur Hospital del Mar. Sentir-se com a casa, tenir connexió wi-fi, espais d’office pels familiars, habitacions individuals amb vistes i sense TV, mobiliari polivalent, sales per estar amb les visites, espais d’espera dissenyats per aprofitar el temps… És la primera vegada que un centre sanitari de l’Estat impulsa un procés com aquest per a definir el seu futur. La segona fase del projecte d’ampliació de l’Hospital del Mar inclou la construcció d’un nou edifici de 25.000 m2, amb el qual el centre guanyarà un centenar de llits respecte els actuals i disposarà de 6 nous quiròfans.

Arquitectes i pacients i familiars treballant colze a colze per definir com ha de ser el futur Hospital del Mar. Aquesta és la innovadora i pionera activitat que aquest matí ha organitzat el centre en el marc de la seva estratègia per a definir la segona fase del seu projecte d’ampliació. Un nou edifici, el segon dels tres que conformaran el futur hospital, que ha de permetre ampliar en 100 llits i 6 nous quiròfans la capacitat de l’actual centre sanitari.