L’Hospital del Mar ja genera electricitat amb plaques fotovoltaiques

El passat 5 de juliol es van posar en marxa les primeres plaques fotovoltaiques del nou edifici de l’ampliació del centre. En total, s’hi instal·laran 1.600 m2 de plaques fotovoltaiques.

L’Hospital del Mar fa un nou pas en la seva aposta per la sostenibilitat ambiental amb la posada en marxa de les primeres plaques fotovoltaiques situades al nou edifici de l’ampliació del centre, a la coberta de l’edifici B1. D’aquesta manera s’avança en la producció d’energia neta per a cobrir una part del consum propi de les instal·lacions de l’hospital.

Aquesta iniciativa s’emmarca dins el compromís de l’Hospital del Mar amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides, en concret l’ODS 7, energia neta i sostenible, l’ODS 9, indústria, innovació i infraestructures, ODS 12, consum i producció responsables, i l’ODS 13, acció climàtica.

En total, s’instal·laran 1600 m2 de plaques fotovoltaiques, la resta d’elles a les cobertes del nou edifici C, el que significarà un total de 475 plaques, amb una producció superior als 250KWp. Aquesta instal·lació reduirà la petjada de carboni de l’hospital en unes 200 tones de CO2 l’any.

react

Sorry, the comment form is closed at this time.