Afectació a la rampa de sortida d’ambulàncies d’Urgències de l’Hospital del Mar els dies 9, 10 i 11 de gener

Els treballs per instal·lar una grua torre per a l’obra d’ampliació del centre obligaran a tallar el pas per la rampa de sortida que utilitzen les ambulàncies una vegada han complert la seva tasca al Servei d’Urgències.

La implantació d’una grua torre, la primera que treballarà a la construcció del nou edifici de l’ampliació de l’Hospital del Mar, obliga a tallar la circulació per la rampa de sortida del Servei d’Urgències del centre els dies 9, 10 i 11 de gener. El procés per implantar l’equip fa necessari fer servir un camió-grua en aquest punt del carrer del Gas, per la qual cosa no es podrà fer servir la rampa de sortida mentre es porten a terme les tasques d’instal·lació.

Mentre es porta a terme la implantació de la grua torre, les ambulàncies hauran de fer servir la rampa d’entrada tant pels desplaçaments d’entrada com pels de sortida. Per facilitar-hi la circulació, hi haurà una persona de forma permanent regulant el trànsit i garantint la seguretat.

Podeu veure el vídeo sobre el Futur Hospital del Mar https://youtu.be/8MPAaxcNnEw