Inici de la remodelació de la façana nord de l’edifici monobloc de l’Hospital del Mar

Aquest mes de desembre es posen en marxa els treballs per la construcció d’un nou mur cortina, que substituirà l’actual façana i permetrà incrementar l’eficàcia energètica de l’edifici.

Els treballs per a la renovació integral de la façana nord, la del costat muntanya de l’Hospital del Mar, de l’edifici monobloc del centre, començaran aquest mes de desembre amb la implantació de la grua que permetrà iniciar les obres durant el mes de gener de 2023. Amb un pressupost d’1,23 milions d’euros, aquests treballs han de permetre resoldre els actuals problemes d’aïllament tèrmic que pateix l’estructura i incrementar la seva eficàcia energètica.

Les obres consisteixen en la substitució completa de l’actual façana amb la construcció d’un mur cortina. Amb ell es millorarà l’aïllament tèrmic i s’oferirà una millor protecció davant els rajos de sol. Els treballs tenen un termini de sis mesos i no afectaran l’activitat assistencial. Mentre durin, es traslladaran els despatxos i sales de reunions d’aquesta part de l’edifici a altres ubicacions.