Afectació a l’accés a l’Hospital del Mar pel Passeig Marítim

La descàrrega dels nous equips de climatització de Consultes Externes obligaran a restringir l’accés al pati de columnes d’entrada a l’Edifici C des del Passeig Marítim el dissabte 5 de novembre, de 7 a 18 h. L’entrada es podrà fer a través del carrer del Gas.

Aquest dissabte 5 de novembre l’accés al pati de columnes d’entrada a l’Edifici C de l’Hospital del Mar des del Passeig Marítim quedarà restringit per la descàrrega i entrada dels nous equips de climatització de Consultes Externes.

Aquests treballs començaran a les 7 h i es preveu que acabin a les 18 h. Mentre es manté l’afectació, l’accés a l’Hospital es farà a través del carrer del Gas, des d’on es podrà accedir a la porta de l’Edifici C de manera normal. Aquests treballs no afectaran l’accés d’ambulàncies pel carrer del Gas.