Tancament del passadís de connexió amb el Campus Universitari MAR

Anunci tancament del passadís de connexió amb l'edifici docent

Tancament del passadís de connexió amb el Campus Universitari MAR

Els treballs d’ampliació de l’Hospital del Mar obliguen a tancar aquest passadís durant el dos anys d’execució de les obres. Aquest dijous 23 de juny serà l’últim dia que romandrà obert.

A partir d’última hora d’aquest 23 de juny i mentre durin les obres de la segona fase d’ampliació de l’Hospital del Mar, el passadís que comunica el centre amb l’Edifici Docent romandrà tancat. Això afecta tots els desplaçaments cap a la Facultat de Medicina i l’Escola Superior d’Infermeria del Mar i la resta d’ensenyaments que s’hi imparteixen, així com a la sala d’actes de l’Hospital, la Sala Josep Marull.

Mentre durin els treballs, que tenen una previsió de dos anys, per accedir-hi caldrà fer-ho pel carrer. L’itinerari recomanat és Passeig Marítim, carrer de Trelawny (PRBB) i carrer del Dr. Aiguader. Pròximament, també es veurà afectat el carrer del Gas, que quedarà tallat per les mateixes obres.

Aquestes accions responen al programa de contingència posat en marxa davant l’inici d’aquests treballs.

Si voleu més informació sobre el projecte d’ampliació de l’Hospital del Mar, podeu veure el vídeo sobre el Futur Hospital del Mar https://youtu.be/8MPAaxcNnEw